zaterdag 23 april 2011

Zalig Pasen!

Ja hoor! Ook de paashazen van tegenwoordig zijn brutaaltjes. Ik betrapte er vandaag eentje in flagrante delicto - op heterdaad - in mijn vierkantemetertuintje. Hij had mooie paaseieren tussen de opschietende raapstelen en lekkere paaseieren (van Callebautchocolade!!!!) tussen de ontluikende radijzen gelegd.
Uiteraard worden ze in dank aanvaard - de chocoladen eieren zullen morgen na het paasontbijt wel spoorloos verdwenen zijn. Ik hoop dat de paashaas of de paasklokken ook bij jullie langs komen. Ik wens iedereen alvast een Zalig Pasen!
Ook over Pasen:
Paaseierdopjetutorial

9 opmerkingen:

Marina zei

Ziet er vrolijk uit, ook voor jou een zalig pasen!

inge zei

hmmm chocolade en lekker weer ...fijn paasweekend !

Anny zei

Jammie chocolade... ik heb nog niks in m'n moesbak gevonden... toch een kijken.
Mooi paasweekend!

berthi zei

Ik verwacht de paashaas pas morgen!:-)

Vrolijk Pasen!

Lia zei

Prettig Paasfeest ook aan jou!
Wat heerlijk om hier die oude paasfiguren te zien. Iets uit mijn jeugd ook.
Groetjes,
Lia

Annelies zei

Zalig Pasen !

Anoniem zei

Deze haas moet zo meteen als een haas haar verstop-werk gaan doen. Sophietje belde haar oma of er chocolade- eieren in de tuin liggen.

fijne paasdagen, groet,
Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Janny zei

Leuk dat die haas ook bij jou langs kwam. Hier heeft hij ook de nodige pondjes op de heupen achtergelaten:-)
Fijne Tweede Paasdag nog.
Liefs,
Janny

aafke7 zei

Beetje laat, maar nog een fijn konijnestaartje aan deze tweede paasdag! (Wat die Goudse dreven betreft? zullen we het onder de noemer volksvermaak in de diepste la wegschuiven?) groetjes van een zonnig hier!