dinsdag 27 juli 2010

Mag ik u(w) kussen? - Jute bruiloft / Burlap wedding (5)

Gedeelde smart is halve smart maar gedeelde vreugde is dubbele vreugde! Dank dus voor alle lieve & leuke reacties op mijn vorige bericht! Zo bleef ik nog even op wolkjes zweven.
In dit voorlaatste bericht in het Jutebruiloftfeuilleton laat ik het ringenkussentje zien dat ik maakte.Jute leek mij nu niet het aangewezen materiaal voor zo'n fijne dingetjes als trouwringen. (Op de foto overigens gordijnringen en geen echte ringen). Maar linnen komt toch aardig in de buurt? Voor het centrale (vilten) motief wilde ik een mooie boom om het motief op het bruiloftswelkompakket te echoen. De inspiratie vond ik bij een tekening ergens op het wijde, wijde web. Om het kussentje voor dit kosmopolitische koppeltje een internationaal accent te geven, vulde ik het met rozenknopjes die ik vorig jaar in de souk van Damascus kocht.
Nu de ring aan de vinger en de bruidegom mag de bruid kussen ...Misschien nog een muziekje erbij?
(Enne: voor de laatste aflevering volgt een bericht van de Afdeling Geheime Zaken)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

G*E*W*E*L*D*I*G !!!!!!!!

Wat een mooie reportage zag ik al eerder hier voor.
Ook op de link van het liefdeskoppel gekeken, en wat mooi allemaal.
En ze zijn zo'n knap stel samen.
De jurk ook zo bijzonder, de sfeer, entourage etc.
Ik wilde bij ze zwaaien maar was een beetje verlegen.

Wat heb je dit ook weer mooi gemaakt/bedacht, ik heb daar bewondering voor.

Ik hoop dat jij en zij nog lang nagenieten en zij zeer gelukkig blijven !!

MM

Bertie zei

je hebt me weer eens nieuwsgierig gemaakt :-)
tot de volgende keer!

Willy zei

Ik zweef ook even met je mee,
dans zelfs even mee,
links 2,3, rechts 2,3.
Lief romantisch ringenkussen.
Jammer dat we al bij het laatste deel aankomen.

berthi zei

Zucht... wat een mooie logjes over het bruidspaar. Samen met Willy zweef ik met je mee.

Enne... nu maak je me nieuwsgierig naar de afdeling geheime zaken, wat heeft deze in petto!:-)

Anoniem zei

wat een mooie bruidsreportage maak je ervan. Je kussentje is alweer een prachtig project geweest en zal zeker hebben bijgedragen aan de bijzondere sfeer. Ben benieuwd wat het volgende logje ons brengt ;)

Annelies zei

Wat een mooi kussen. Heerlijk om op alles met een goed gevoel terug te kunnen kijken. Ik zou nog even blijven zweven.

josé zei

Prachtig ring kussen,mijn schoondochter gaat er nog een uit zoeken van mij, ik durf mij er niet aan te wagen om er een te maken. Zo'n eigen smaak..



Die van jou is prachtig gemaakt en nog lekker blijven zweven.

Ik hoop dat ik ook nog even zal zweven in september.

Brechtje zei

Wat een heerlijk avontuur is dit toch en wat leuk dat we zo mee mogen genieten van al je verhalen, de foto's en de liefde. Ach, de liefde............. :-))) Heerlijk! Fijn weekend!

Anje zei

Eén en al genieten, wat prachtig je ringenkussentje vol symboliek.
Voor mij is het al weer 15 jaar geleden dat ik trouwjurk en heel veel verborgen symbolische bijzondertjes voor mijn dochter maakte, maar jouw logjes doen herleven. Dank je wel.
Lieve groetjes, Anje.

lheurebleue zei

@mm: ik hoop natuurlijk ook dat ze gelukkig blijven!
@bertie: nog even geduld ...
@willy: zo, jij hebt de maat al geod te pakken ;)
@berthi: gezellig - samen zweven ...
@anoniem (marcella??): het was een eenvoudig maar prettig werkje!
@annelies: heerlijk om dingetjes te maken voor dit soort prettige gelegenheden!
@jose: ik ben heel benieuwd naar de bruiloft van je zoon in valencia: dat wordt vast ook heel bijzonder!
@tineke: de liefde, ach ja: de liefde, wat zouden we zijn zonder de liefde ...
@anje: jammer dat je toen nog geen blog had, wat had je veel mooie dingen kunnen laten zien!