dinsdag 7 juli 2009

Fun time

De post bracht op mijn verjaardag een pakje van mijn Verre Zoon (J) en zijn vriendin (A). Ik vind het lief & ontroerend dat ze in een winkel, duizenden kilometers van mij vandaan, een geschikt boek hebben uitgezocht - Making Stuff - An Alternative Craft Book. A. schreef in een begeleidend briefje: 'We hope you'll have a fun time making some of the quirky crafts. I wish I had half your talent'. Dit weekend vond ik eindelijk 'fun time' om iets uit het boek te maken. Het hartje van de bloemenbroche hierboven is een mooie houten knoop die ik bij Baars & vd Kerkhof Passementen in Utrecht vond. De knoop hieronder komt uit de knopendoos van mijn oma.
En dadelijk stuur ik de broches op naar A. Natuurlijk passend verpakt ...

10 opmerkingen:

Bertie zei

Oei wat leuk! Maar ben je niet bang dat ze je blog lezen?
Fun time heb ik op dit moment ook; ik heb vakantie, heerlijk.

Guute zei

Prachtige broche: daarmee zou ik heel tevreden zijn.

Saskia zei

Wat lief van A. en van jou!

Balsemien zei

Mooie en lieve kadootjes! Wat ben je toch een creatieve duizendpoot!

Anoniem zei

ohh, je hebt er nog speciale cadeautasjes bij ook, geweldig, helemaal AF, je presentjes

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

Zó ver toch weten welk cadeau !!;-)

Leuk boek en schitterene broche en weer zeer origineel verpakt !!

Ja je hebt talent.
En hopen op nóg meer van die momenten !!

MM

MoniqueB. zei

Prachtig tasje, en wat lief van A en J dat ze jouw bedachten met zo'n leuk boekje.

berthi zei

Geweldig boek dat op een goede plaats is terecht gekomen! En gelijk maak je een mooi cadeautje met een zeer passende verpakking! Zeker weten dat dit zeer gewaardeerd wordt!

willy zei

Mooie broches heb je gemaakt dat zal weer een verrassing voor haar zijn.
Heel speciaal ook met je eigen merk tasje.

betty zei

Dat tasje, wat super leuk met je eigen logo! De broche is schattig en een goed geschenk voor iemand die jou zo weet te waarderen!
Ik zit te genieten van jouw verhalen over de surinaamse klederdracht, leuke stoffen ook, daar kan je echt zelf ook iets van maken.