vrijdag 5 september 2008

Award


Een zonnestraaltje op deze regenachtige dag: ik ontving een Blog Award van Kieny!
Een bezoek aan haar blog, The Dutch Lady, is thuiskomen in een Ver Land. Kieny is Dutch en ze is een Lady. Ze bericht over haar leven in Taiwan. Op haar blog zie je pagodes en aapjes maar ook prachtige quilts in Hollandse kleuren. Dankjewel voor de award, Kieny, en via de digitale snelweg kom ik graag vaak bij je op bezoek aan de andere kant van de wereld ...
Volgens de regels moet ik nu het volgende doen:
1. Publiceer het logo op je blog,
2. Link naar de persoon die je genomineerd heeft,
3. Nomineer 7 blogs die je graag leest,
4.Leg een link naar die blogs,
5. Laat die bloggers met een klein commentaar weten dat ze genomineerd zijn.

Anarchist die ik ben, volg ik een paar van die regels wel maar andere niet ...
Ik nomineer gewoon alle blog(st)(g)ers (en ook de niet bloggende bezoek(st)ers!) die mij steeds weer verblijden met hun commentaar. En ook jij daar, die zo stilzwijgend maar aandachtig hier even komt kijken! Jazeker, ik bedoel echt jou!

3 opmerkingen:

Annelies zei

Gefeliciteerd met je award Elisabeth. Ik kom met veel plezier regelmatig op je blog.
Goed weekend !

Anoniem zei

Prachtige Award die ik heel toevallig al eens voorbij zag komen!:-)

Gefeliciteerd, Elisabeth! Je hebt een prachtige blog, die ik met heel veel plezier lees.

MariecusBruyn zei

I love your blog too!!!!
Proficiat en dank je wel!!!