zondag 7 september 2008

Alfabet on the road


Ik hou niet zo van files - wie wel - zeker niet als je langs een muur van vrachtwagens moet rijden. Maar nu ik dit Vrachtwagenalfabet heb gezien, kijk ik er anders tegenaan. Eric Tabuchi fotografeerde on the road een heel Alphabet Truck bij elkaar.
Kijk ook hier (naar beneden scrollen).
Gisteren moest ik 2 x 125 km rijden, ik zag een M, een O, een S, een W en een X. Ik vrees dat ik nog heel wat kilometertjes zal moeten rijden voor ik het hele alfabet voorbij heb zien komen ...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Was gisteren ook laaaang on the road maar geen letters gezien.
Wel grappige/rare namen op vrachtwagens !!;-))

pssssst heb je vij..... ZONNNNN !!!!!

Wat een leuke borduurplaatjes zag ik hiervoor.
De Chinezen doen er idd alles aan om hun land/cultuur een positief beeld te geven.

mm

lheurebleue zei

@mm: naar de teksten/letters op vrachtwagens staren is wel een goed manier om een lang rit wat minder saai te maken.
en nee, ik ben vandaag niet vrij: vanachter mijn kantoorvenster zie ik zonnevlekken tussen de bomen ...
(maar het zien van de zon maakt al vrolijk!)

Annelies zei

Hoe kom je erop ?! Je zult zien dat ik er nu ook ongemerkt op ga letten.
Wel leuk om dit alfabet zo bij elkaar te zien.

Anoniem zei

Het is weer een leuk alfabet!
Ja, je gaat er onwillekeurig op letten nu.

MariecusBruyn zei

Gewoon op één plekje blijven zitten; ze komen vanzelf wel voorbij ;)