vrijdag 23 september 2011

Bijna klaar ... {Levensboekje 3}

He, he - het is weer weekend. Ik kan het levensboekje voor M afwerken. Het uitzoek- en borduurwerk is klaar. Nu nog de pagina's in elkaar zetten en de randen afwerken. 't Was leuk om alleen dingen uit voorraad te gebruiken. Maar mijn werkkamer ziet eruit alsof een insluiper alles overhoop heeft gehaald op zoek naar kostbaarheden die hem dichter moet brengen bij de tall and tan and young and lovely girl from Ipanema. Voor ik verder ga dus even alles opruimen.
De borduurzijde ...
 ... de bandjes ...
 ... de kraaltjes ...
... de lintjes ...
En het proeflapje op de bovenste foto zal ik maar weggooien. 
In een volgend blog het eindresultaat ...

12 opmerkingen:

betty prins zei

Heerlijk opgeruimd alles, wat goed georganiseerd! Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar iets met zoveel liefde gemaakt, kan alleen maar mooi zijn.
Fijn weekend, geniet van de nazomer!

Annelies zei

Zo leuk dat je dit aan het maken bent !

La Maison zei

Wat ben jij knap bezig, heb je een naaicomputer of zo?
En georganiseerd ben je ook zie ik. Gelukkig knun je mijn hobbykamer niet zien, daar zou een insluiper de zenuwen van krijgen.

Gezellig weekend
Hermine

Janny zei

Ja, idd heel georganiseerd, viel mij ook op. Leuk hoor, ik ben geen rommelaar maar zo netjes heb ik de spulletjes niet bij elkaar. Het boekje wordt vast en zeker geweldig, ben benieuwd!
Fijn weekend,
Janny

Antje uit Urk zei

Ik ben zooo nieuwsgierig naar het eindresultaat, na het lezen van je laatste blogjes! Wat mooi ziet het eruit!
groetjes uit Urk

marcella zei

wat een mooi opgeruimde werkkamer zul je nu hebben. Je hebt vast weer een super creatief geheel gemaakt, ben benieuwd!

berthi zei

Nou, het ziet er keurig uit hoor. Enne... wat een handige systemen heb jij voor al je bandjes, kantjes, kraaltjes, borduurgaren etc.
Vooral de kralenbussen/kokers zien er handig, maar ook decoratief uit.

Ik kijk uit naar het eindresultaat van het levensboekje.

Bertie zei

*zucht van respect* voor jouw opruimoplossingen. daar kan ik een voorbeeld aan nemen!

Anny zei

Als ik lekker aan het werk ben ziet m'n atelier er ook altijd uit of dat er een bom ontploft is... En ken jij dat ook: dat je werkplekje steeds kleiner wordt, terwijl je toch aan een grote tafel begon... Benieuwd naar het eindresultaat...

Marina zei

Wauw wat een schatten, en een madam achter die schatten die er de mooiste dingen mee doet!

inge zei

wat een leuke verzamelingetjes zijn dat ;-)

MoniqueB. zei

Wat een prachtig georganiseerde bronnen heb je! Linten, kralen en garen. Bij mij ziet het er toch een stuk minder uit.
Wat steek je er een tijd in! Heel erg mooi en wat zal ze blij zijn.