zondag 3 januari 2010

Bubbels & buitenrok

Vandaag het laatste 'kerst-nieuwjaarsfeest'. Wat een stralende dag! Heerlijk om bij een vuurkorf met de uitgebreide familie buiten bubbels te drinken.Zeker als je een warme rok aanhebt. Want jawel, de rok die ik eerder [klik] liet zien is af! En door al die feesten moest ik helaas meer centimeters breien ... Hieronder - als je goed kijkt - een vermoeden van mijn rok, uitgeknipt uit een grotere foto. Later laat ik het hele ding wel eens zien.Nu naar bed, en morgen - als de NS het wilt - weer aan het werk ...

9 opmerkingen:

berthi zei

Brr, toch wel een beetje koud om buiten bubbels te drinken!:-)
Maar misschien hadden de gasten net als jij ook warme gebreide kleding aan?:-)

Sterkte morgenvroeg met de trein. Wellicht rijden ze op tijd. Ze hebben immers veel geleerd van de vorige sneeuwlaag in Nederland!:-)

Anoniem zei

Dus je hebt ook stug doorgebreid, nou wat ik ervan zie is al prachtig !!;-)

Leuk buiten bubbels (voor jullie).

Ben benieuwd hoe het morgenochtend is !!?

mm

Unknown zei

Móói geworden, je rok! En feestelijk, die fonkelende glazen in de sneeuw. Mijn lief is zojuist op hoop van zegen ook naar het station vertrokken... Groet van Bertie

Brechtje zei

Oh, wat leuk om buiten bubbels te drinken op het nieuwe jaar! Ik wens je alle geluk, gezondheid en goeds van de hele wereld in het nieuwe jaar.

Annelies zei

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij is het een hele mooie rok geworden.

Anoniem zei

je hebt flink door gewerkt, lekker warm voor je winterse tuinparty. Was het nog goed opstaan na de bubbels?

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

betty zei

Heel knap dat de rok nog afgekomen is en zo zie je maar, het is ergens goed voor geweest al dat doorpennen! Lekker warm met bubbels! Veel succes met reizen (o,ja dat wilde ik nog zeggen, wat een prachtige kinderen op de verlovingsfoto's!

annita zei

Ik wens je het beste in 2010

Corrieneeltje zei

Hè ik was juist zo nieuwsgierig naar de hele rok, maar ik blijf toch terug komen dus ik hoop hem nog eens totaal te zien, de kleur is al raak!