dinsdag 6 januari 2009

Noah's Ark (10): leeuwen/lions

Nu dit tiende tafereeltje van Lynette Andersons Noah's Ark Free Stichery BOM af is, ben ik weer helemaal bij. Nog twee tafereeltjes te gaan en dan is het project afgelopen. Jammer!
De leeuwen - die er allesbehalve gevaarlijk uitzien - doen mij denken aan een anekdote van een paar jaren geleden. Een geschrokken Zeistenaar belde de politie dat hij een leeuw - waarschijnlijk ontvlucht uit het nabije circus - had zien rondlopen. De politie rukte meteen uit met groot materieel. Helikopters speurden de omgeving af. Auto's met megafoons waarschuwden de omwonenden binnen te blijven om niet verscheurd te worden door het vervaarlijke beest. Uiteindelijk werd de leeuw gevonden. Alleen, het bleek een man in leeuwenpak te zijn op weg naar een feestje ....
Having finished this tenth scene I am back on track with Lynette Anderson's Noah's Ark Free Stichery BOM. Two more scenes to go before the project ends (to my regret!) ...
The lions – who look anything but dangerous - remind me of an anecdote I read a few years ago. A shocked inhabitant of Zeist called the police with the message that he had spotted a lion - probably escaped from the nearby circus. The police left immediately with heavy equipment. Helicopters searched the area. Cars with megaphones warned the residents to stay inside in order not to be torn apart by the dangerous animal. Eventually, the lion was found. Only, it turned out to be a man in a lion costume heading for a party ....

9 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind die lieve leeuwen wel wat hebben. Vanaf vandaag is nummer 11 te downloaden. Een heel klein werkje en er staan.... op. Veel leuker om dat zelf te ontdekken toch ?

Anoniem zei

Haha, grappig verhaal. Ik zou me kapot schamen als ik de persoon was geweest die de politie had gewaarschuwd!:-)

Kieny The Dutchlady zei

Je hebt je leeuwen af en je kunt gelijk door met blokje 11 die er ook leuk uitziet. Ik moet mijn leeuwen nog steeds maken maar er komt niet veel uit mijn handen op het moment.

Anoniem zei

Hahaha, maar goed dat ze de man hebben 'gevangen', misschien was hij nog wel gevaarlijker !!

Ben gek op leeuwen.
Ik wil altijd een leeuw zijn of ik wil leeuwen knuffelen.
Dat is/wordt mij beloofd !!;-))

Je borduur is mooi, lekker dat je bij bent.
Al plannen voor de afwerking !!?

mm

Anoniem zei

Ze blijven geweldig!!

Corrieneeltje zei

Leuk zijn ze Elizabeth en je bent weer lekker bij! Wat een verháál over de man in het leeuwenpak. Die man zal nog wel het meest geschrokken zijn van alle heisa.

lheurebleue zei

@annelies: ik had al wel op de speciale Noah's arkpagina gekeken maar ze had die daar dus welbewust nog niet opgezet om mensen te bewegen tot sponsoren. goede actie!
@berthi: maar die had zich waarschijnlijk snel goed verstopt voor het beest!
@kieny: tja, soms doe je veel en dan kan nog meer en soms doe je weinig en is het weinige nog teveel ...
@mm: ik hoop dat jij niet gevaarlijk bent. en leeuwen knuffelen lijkt mij niet zo'n goed idee. dadelijk horen we nog een superbokitoverhaal! ik denk nog na over de afwerking - hangt een beetje af wat de bestemming zal zijn ...
@annita: inderdaad, ik vind het zo jammer dat het project bijna
voorbij is ...
@corrie: stel je toch voor dat je daar nietsvermoedend loopt en die hele bende politie achter je aan krijgt ...

Anoniem zei

en niemand merkte dat die leeuw wel erg rechtop liep? ;)
wel een mooie stitcherie, ik ben ook benieuwd wat je ervan gaat maken, of ligt dat al vast in de BOM?

Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

Leuk je leeuwen, ze moeten er ook niet te vriendelijk uitzien.
Die zogenaamde ontsnapte leeuw was een mooi oefening voor de politie.