vrijdag 2 december 2011

Pluk een glimlach

Pff ... wat een drukke week. Maandag terug uit Aruba en de voorbije dagen naar Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht. Maar ik behoud de Caribische vrolijkheid. Met een cappuccino en een krantje is een treinreis - ook voor werk - best prettig.
Ik geniet van originele reclameborden,
en de etalages op weg naar mijn afspraken.
Ik laat mij bedwelmen door de hasjgeuren van het Occupytentenkamp en de parfumgeuren van de Bijenkorf.
En zelfs het oersaaie debat dat ik vandaag bijwoonde, kon mijn humeur niet bederven. Sterker nog, ik had een paar glimlachen in de aanbieding. Ik herinnerde mij een 'take a smile foto' (waar zag ik die ook alweer?), tekende een paar afscheurbare glimlachen op een notitieblaadje en liet dat achter op het damestoilet. Ik hoop dat een argeloze bezoekster glimlachend haar dag heeft vervolgd ...
Heb jij ook wel eens een paar glimlachen in de aanbieding?

24 opmerkingen:

Annelies zei

Super, die glimlachen.
Ik zie heel veel bekende plekjes waar ik vaak langsloop.

Anoniem zei

Ha, wat een heerlijk logje!! Keep smiling, het beste wat je kunt doen! Lief dat je ze zo spontaan 'uitgedeeld' hebt! Fijn weekend, lekker uitrusten maar?!

Bertie zei

blogje : jou = ik + blij!

marcella zei

wat een blij verhaal, ik zag sint op 't dak van het muizenhuis, en allerlei andere vrolijke dingen. Ik vermoed dat ik wel een glimlachje van je had meegenomen als ik daar was geweest. Ik pluk er nu maar eentje van het beeldscherm. Fijn weekend!

Janny zei

Wat een mooi optimistisch logje, zeg! Kan ik momenteel goed gebruiken. Heb in gedachten een glimlach afgescheurd en bij me gestopt. Dank!
Janny

Anny zei

Ja, ik heb best een glimlach in de aanbieding. Alleeen al het idee om kleine smile's in het damestoilet achter te laten gives me a big S*M*I*L*E*

Elizabeth zei

Wat een goed idee van die smiley's. De eerste foto gemaakt in Amsterdam op de tulpenmarkt?

Geniet nu maar van je vrije weekend.

Anoniem zei

Wat een heerlijk Hollands blogje.

Martine zei

Heerlijk .......heb wel een paar glimlachjes hier geplukt.
Ga ze doorgeven.

Willy zei

Blije route.
Leuk die briefjes op het toilet.
Groetjes

Corrieneeltje zei

Wat een geweldig idee om die glimlachen daar op te hangen. Maar Elisabeth wat was je streng voor Theodora, ze had haar allermooiste jurkje aan en mocht toch niet mee uit eten :- ( Kan zij inmiddels ook weer glimlachen? Ik wel (^_^)

betty prins zei

Wij zijn elkaar vrijdag vast gepasseerd, ik was ook in A'dam. Bij een klein ziek meisje, die ondanks de koorts moest lachen om haar pappa en oma. Je kan het leven plannen, maar dat werkt niet altijd en daarom moesten wij hard lachen en Islay lachte mee! Bedankt voor je glimlachjes, soms kan je die best gebruiken!

Wieke van Keulen zei

Wat een prachtig blogje vandaag. Ik heb er van genoten. Dank voor het delen.

Antje uit Urk zei

Ja hoor Elisabeth! Hier bij een bulderende lach uit Urk!

berthi zei

Ondanks dat jij het zo druk hebt, ga je glimlachend door het leven en nog mooier, je geeft de glimlachjes zelfs door. Prachtig gedaan! (*_*)(*_*)(*_*)(*_*)

Unknown zei

haha, leuk gevonden die afscheurbare lachbriefjes! wie daarvan geen glimlach om de mond krijgt is een zuurpruim! prettige zondag, hilde

inge zei

blijkbaar ben ik een vaak (glim)lachend persoon want dat wordt me vaak gezegd...het leven blijkt net iets makkelijker, mooier en vrolijker als je zelfs de moeilijkste dingen relativeert met wat humor ...ik wil wel eens een glimlachjes van anderen plukken ...mensen glimlachen net iets te wienig , alsof hun mond zou scheuren ;-))

Mapi zei

Wat een mooi gebaar, je bent een lieverd !

Saskia zei

Die afscheurbare glimlachjes passen zo goed bij jou! Ik lees je blog altijd met een glimlach. Geweldig!

@nne zei

leuk idee! geniet van de dag! lieve groet, @nne

MoniqueB. zei

Ah, een glimlach. Die kon ik gebruiken!

Soep, ook lekker!
Fijn dat je weer terug bent.

Noor zei

smile...and the world smiles with you!
en zo is het ook, als je iemand een glimlach schenkt komt er regelmatig een lachje terug!

fijne dag! Noor

Marina zei

Ik heb de dag geplukt hoor, alleen al door je berichtje te lezen en de leuke foto's verschijnt er een glimlach :0)

Monica zei

Leuk die smiles!!! en vooral nu jouw smile met je leuke borduurtje van marcela, gefeliciteerd