vrijdag 23 juli 2010

Jute bruiloft / Burlap wedding (4): het Grote Gebeuren!

En dan was het zo ver! De bruiloft van J & A in Californië, aan de voet van de Sierra Nevada. Hieronder een paar 'gewone' impressies (zonder mensen). Op de blog van de fotografe kunstige foto's [KLIK] (ook van de tortelduifjes!).
Het bruiloftsfeest duurde van vrijdagmiddag tot zondagmiddag. Eten, drinken, zwemmen in de koele rivier, doezelen in de hangmat, zonnen op het groene gras, lange gesprekken en zingen rond het kampvuur. En helpen natuurlijk want alleen voor het feestdiner was iemand ingehuurd.Zaterdagmiddag werd de zwemkledij verruild voor feestkledij en begon de ceremonie, tussen de bomen, naast een zingend riviertje en onder een strakblauwe hemel:
Maar eerst werd de tafel gedekt voor het feestdiner - herken je mijn jute servetringen?
Iedereen drinkt nog champagne, de tafel wacht op de gasten ...
Tot laat in de nacht dansen onder de sterren.En dan slapen in een wooden cabin - onder een kleurige patchwork.Was die bruiloft nu een sprookje, een mooie droom of toch echt gebeurd?

15 opmerkingen:

martine zei

Wat geweldig om mee te maken.
Dacht dat zoiets alleen in films gebeurde.
En dat haar van je zoon.
Prachtig.
Die van mij van had het ook ooit zo lang maar nu wordt de ziel kaal.

Mariella zei

Oh, dat moet wel prachtig zijn geweest, wat een mooie foto's. Dat je nog maar lang mag nagenieten!

josé zei

Wat mooi allemaal. Super zo'n mooie bruiloft heel veel romantiek heerlijk. Prachtige foto's.

Ik ben benieuwd hoe het bij mijn zoon en schoondochter zal gaan in Valencia in September.

Alles word een verrassing voor mij.

berthi zei

Een super romantische bruiloft op een heel bijzondere locatie. En wat een schitterende foto's zijn er gemaakt. De liefde spat van de tortelduifjes af.

Het haar van je zoon is ook al zo speciaal! Geniet maar lekker na.

yarnlot zei

Als dit geen sprookjesachtige werkelijkheid is die prachtige herinneringen zal nalaten...

Bertie zei

je kunt uit de foto's opmaken hoe paradijselijk het was. Heerlijk!

Annelies zei

Wat een manier om in het huwelijk te treden. Een droom !

Anoniem zei

wat spannend, het ziet er wel uit als een sprookje. Je hebt vast genoten, van alles, je kind wat trouwt, de sfeer, de romantiek

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Corrieneeltje zei

Zúúúúúúúcht, dit is helemaal prachtig en alleen als sprookjes écht bestaan was dit geen droom. Wat een sfeer! Dat prachtige bruidspaar, die enorme gedekte tafel, je servetringen, jouw blije gezicht, de taart, de jurk, het pak, hun haar, de ketting, de natuur, het is allemaal zo in balans en wat zal dat heerlijk relaxed zijn geweest. De stijl is alles wat ik mooi vind en wat jammer dat er geen derde en vierde serie foto's was....

Anje zei

Oh wat een droom......wens dat deze dagen voor hun verdere leven mogen staan. Wat mag je een trotse mamma zijn.
Veel geluk voor allemaal!
Liefs Anje.

Saskia zei

Fantastisch! Dit doet alle bruiloften die ik heb meegemaakt verbleken. Sprookjesachtig mooi!
Proficiat ook!

Brechtje zei

Het was geen sprookje, en geen droom. Volgens mij was het sprookjesachtig. Het ziet er fan-tas-tisch uit allemaal en ik hoop dat ze heel gelukkig zullen worden, zijn en blijven.

Willy zei

Het was een sprookje, een droom en het is echt gebeurd. Ik zie je servetten, je was er echt bij ;)!
Alles was wel in een paradijsje.
Prachtige foto's bij jou en op het linkje, nu was ik even weggedroomd.
Fijne week, groetjes

Lida zei

Oh wat een schitterende foto's en wat een mooie reportage, heb alle foto's bekeken! Prachtige bruid en bruidegom en vond het lief zo als ze daar tussen haar ouders kwam aangelopen! Wat een schitterende belevenis, ik wens het bruidspaar een lang en gelukkig leven, maar ook de ouders dat jullie er maar lang getuige van moge zijn! Groetjes
Lida

betty prins zei

Prachtig, prachtig!! Wat een bruiloft.
Ik ga alles nog eens op mijn gemak bekijken, in FR verheugde ik mij al op je berichtjes en foto's.