woensdag 16 september 2009

Software on demand

Vaak refereren wij aan ons huis als Hotel N**straat. En in ons hotel is de crisis nog niet voelbaar: onze logeerkamers kennen een 'hoge boekingsgraad'. De vorige week was het bijvoorbeeld topdrukte. Gelukkig vond ik toch de tijd om 'bestellingen' af te werken. Het iPhonehoesje dat ik voor mijn dochter maakte [klik hier], blijkt fel begeerd. Zoon en schoonzoon vinden dat ik het in serie moet gaan produceren maar dat doe ik lekker niet. Tenzij ik arme Chineesjes zou gaan uitbuiten, kan het ook niet rendabel zijn: het vraagt teveel uren werk. Kortom, alleen mijn dierbaren mogen pronken met hun 'custom made iPhone pouch', een gebreid tasje met daarop dezelfde icoontjes geborduurd als op hun iPhone en iPod Touch. Bijvoorbeeld het icoontje van Le Monde voor mijn Franse schoonzoon en van de New York Times voor mijn 'Amerikaanse' zoon. Zo kunnen ze de blitz maken met unieke software voor hun in serie geproduceerde hardware ...

12 opmerkingen:

Annelies zei

Mijn jongens zijn 15 en 17 en kijkend naar hun markt kan ik me goed voorstellen dat dit prima zou verkopen !

Anje zei

Houd ze maar fijn exclusief hoor Meis. Het zijn pronkies!
Groetjes Anje.

Anoniem zei

Wat 'weer' gewldig gedaan.
Al die kleine icoontjes wat een werk, ze lijke sprekend.
Dacht eerst dat je gaatjes had gemaakt voor ik de foto vergrootte.

Mijn kinderen(klein) lopen ook te pronken met het 'handmade by mamsie' spul, voor vrienden wil ik nog wel eens een extra stuk maken !!;-))

mm

Willy zei

Wat een leuk hoesje. Lijkt sprekend.

Balsemien zei

Hoi,
prachtig gemaakt en origineel, je bent een genie! Leuk om ze exclusief voor je dierbaren te houden! Knap om zo op de vierkante cm/mm te werken!

Lida zei

Wat een leuk idee! En wat leuk gemaakt, je hebt weer eer van je werk! Fijnweekend, groetjes
Lida

lheurebleue zei

@annelies: dan ken je hun fascinatie voor computerdingetjes ...
@anje: ik hou ze exclusieF ;-)!
@mm: dat zou nog niet zo'n slecht idee zijn die gaatjes! zeker minder werk!
@willy: en ook leuk om te doen!
@balsemien: maar heel fijn werken kan je niet op een gebreide ondergrond ...
@lida: dankjewel!

Kieny The Dutchlady zei

Zeer geslaagd hoor. Blijf dit soort dingen maar voor je plezier maken en begin niet aan massa produktie.

Bertie zei

wat leuk, dit. kan me goed voorstellen dat ze er blij mee zijn. tot binnenkort! groet uit Zweden - ben lekker even op vakantie.

MoniqueB. zei

Weten ze wel echt wat voor knappe moeder ze hebben?
Heel erg mooi en exclusief! Niet voor in de zak: open en vol in zicht dragen, graag!

Saskia zei

Supermam!

Anoniem zei

Ooit een prachtige grote mat gezien voor bij de voordeur, donkerblauw met in gele letters `hotel mama`. helaas was ik die dag met ov anders had ik hem zeker gekocht.
leuk dat je tasjes zo gewaardeerd worden.

marcella
nuttigenfraai.web/log.nl