donderdag 27 maart 2008

Wie 't kleine niet eert ...


M heeft al een paar keer voorzichtig gepolst wanneer ik nog eens iets voor hem ga breien. En liefst een blauwe kabeltrui dan. Ik antwoord dat ik daar voorlopig niet aan toe kom. Maar nu heb ik als aardigheidje toch een blauwe kabelcol gebreid naar een patroon uit One skein. Want 'wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd'.
En de sjaal die hij altijd in huis draagt (ooit voor mijn kinderen gebreid) heeft nu toch echt zijn beste tijd gehad ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Met bewondering zie ik je kabelcol, een mooie aanzet tot een trui!!! Kabels zou ik ook wel willen breien, maar het lijkt mij zo moeilijk (ik moet er misschien gewoon aan beginnen!) Hier ligt in een mand ook nog veel wol, van jaren her, ooit gekocht om voor manlief een mouwloos vest te breien, bestond uit veel kleuren zigzagjes! Erg leuk, maar het is nooit verder gekomen dan een voorpandje. Hij vraagt er nog wel eens naar!!