donderdag 24 december 2009

Kersttrui

Ho, ho, ho! Vanavond is het al kerstavond! Misschien had je niet voorzien dat het een witte kerst zou worden en heb je alleen een ragfijn kerstjurkje. Niet zo handig als het zo koud is. Maar geen nood, hier kan je snel een warme wintertrui omtoveren tot een kersttrui. Alles ligt klaar: patronen, borduurnaald, kleurig garen en een schaar om te corrigeren. Maar opgelet: laat het kerstdiner niet aanbranden terwijl je digitaal zit te borduren ....
Een fijne kerstavond gewenst!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ook hele fijne kerstdagen toegewenst!
Met 'n groet van
Lian

ps Mijn wiegetasje is heel goed gelukt!

Saskia zei

Leuke link!
Ik heb me heerlijk kunnen uitleven zonder te hoeven breien!

MoniqueB. zei

Elisabeth, ik wens jou en iedereen die je lief is een héle fijne en warme kerst!

MoniqueB.

Brechtje zei

Wat een leuk bericht. Ik ga zo even verderop kijken bij je link. Ik wens je fijne sfeervolle kerstdagen met allen die je lief en dierbaar zijn!

Annelies zei

Ik wens jou en je familie hele gezellige Kerstdagen !!

Anoniem zei

Die is leuk. Maar ik ga niet spelen. En kersterige dingen maak ik dit jaar niet meer !!;-)

Hele fijne liefdevolle WARME dagen !!!

mm